En smått hysterisk kväll

Resultatet....

Som jag skrev igår så skulle jag baka två tårtor till mannen, allt var frid och fröjd tills jag kom till glasyren!!!
Jag tänkte att snart slänger jag denna tårta i väggen!!! Fick glasyren så lös och rinnig och hur kul är det, när jag bjuder på något ska det vara perfekt och det blev det inte denna gång tyvärr :( Inte kan man slänga en misslyckad tårta eller???? Den andra blev mycket bättre och det var nog för att smöret var mera rumsvarmt, alltid lär man sig något och man ska helst provbaka innan man ska bjuda på något ;)
Jag hoppas alla blir nöjda och jag slipper att skämmas......!!!

Nu mot några timmars arbete.
Kramen
Camilla sa:

Mums!

Den såg jätte god ut!

Nä...inte tror jag att du ska behöva skämmas,inte.

Nä...jag VET att du inte behöver skämmas.

Kram på dig!

2010-12-09 @ 09:56:40 | http://cammo69.blogspot.com
Mamma till William sa:

Vilken god tårta.Ha en skön snö torsdag.kram

2010-12-09 @ 12:23:11 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0