Dammsugare med pepparkaksmak


Nytt från Delicato....

Såg att Delicato gett ut ett begränsat parti av dessa dammsugare med pepparkaksmak nu i jultider och givetvis var jag tvungen att testa dessa. Tycker man om pepparkaksdeg så gillar man dessa men jag gillar de gröna bättre ;)

Har idag handlat de sista klapparna och som tur var kom vi tidigt till köpcentret, det var lugnt och behagligt men vi fick efter vi gjort några andra ärenden åka tillbaka och då var det hur mycket folk som helst :(

När vi kom hem blev det fika med dessa kakor :) 

Nu har vi precis ätit och både mannen och jag sitter här i soffan och slöar, senare blir det "Så mycket bättre" på tv:n. Jag tycker det är riktigt bra och ikväll är det Pluras kväll, spännande och se vad de hittar på :)

Ha en mysig kväll
Kramen
Sandra A sa:

Ååh, dom där dammsugarna är goda! Men gillar de gröna mest egentligen.



Vilken trevlig blogg du har! Alltid kul med fina bilder till det man skriver.

Trevlig andra advent!

2010-12-05 @ 17:41:05 | http://sandrapysslar.blogspot.com/
Anna - Starwoman sa:

Jag håller med dig om kakorna, gillar också de gröna bra mycket bättre!



Hoppas din helg varit bra!



Kram/Anna


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0