Blossa Glögg


Mannens favorit....

Denna starkvinsglögg spetsad med rom är mannens favorit och visst skulle han då få en sådan flaska på sin födelsedag ;) Själv tycker jag bättre om vinglöggen, tycker starkvinsglöggen smakar för mycket sprit så denna får han ha för sig själv och det är han nog glad för ;)
Mannen tackar även för fina grattishälsningar som han fått från er :)
Jag vill också tacka för fina lyckönskningar till mitt nya jobb, ni är verkligen gulliga :)

Här hemma går ugnen varm då mannen har önskat två citrustårtor som han ska bjuda på i morgon på jobbet.
Han satt och bläddrade i tidningen "Hembakat" och hittade denna tårta. Själv gillar jag inte att baka något jag inte själv har testat innan men vad gör man inte för sin man ;)

Önskar er en mysig eftermiddag och kväll
Kraaaaaaaam
Anonym sa:

Bara älskar din blogg läser varje dag, önskar dig lycka till med jobbet. Duktig du är som bakar till mannen, speciellt det som inte är provat innan.

2010-12-08 @ 19:20:45 |
Bella sa:

Stort grattis till maken i efterskott och till dig och ditt nya jobb, glädjs med dig och önskar dig all lycka efter nyår och hoppas på att du får plocka fram din kreativa sida och att du komemr trivas :)



Jag gillar också vinglöggen mest, tycker inte om när det smakar för mycket sprit så glögg spetsad med rom överlåter jag till sambon!



Ha en mysig onsdagskväll vännen



Kramar Bella

2010-12-08 @ 21:59:54 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Susanne sa:

Anonym:

Inte fel att komma in här och se att någon älskar min blogg :)

Tack för lycka till hälsningen :)



Kramen

2010-12-09 @ 17:02:48 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0