Tre dagars ledighet väntas


Vacker Hortensia......

Ja nu har jag jobbat klart för denna vecka, ska bli så skönt att få sova ut i morgon bitti. I alla fall ett litet tag då jag ska till frissan på förmiddagen och jag tänker så det knakar hur jag vill ha håret och vilken färg jag ska ha denna gång 
Det lutar åt det mörkare och röda hållet men jag har inte bestämt mig ännu ;o)

Ute skiner solen och det är varmt och skönt, Herregud jag somnade visst till en stund just som jag skrev detta inlägg!?!?

Jag känner mig så glad då jag fick så mycket beröm av en avdelning idag då de uppskattar att jag bakar kakor och gör en sådan smakrik och god mat. Jag berättade att jag bara är vikarie och endast har en vecka kvar att jobba, de skulle prata med min chef att hon var tvungen att behålla mig. 
Visst blir man glaaaad :o)

Hoppas ni haft och har en bra torsdag
Kramisar
Pia sa:

Susnne:

Klart att dom ska behålla dig, kan väl inte hitta någon bättre person.

Kramen

PS, glöm inte promenaderna.

2010-08-19 @ 20:20:27 |
Susanne sa:

PIA:

Ja ja jaaaa ;o)

Du är för snäll



Kramen

2010-08-19 @ 20:46:14 | http://gronanyanser.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Vad skoj att få direkt uppskattning! Hoppas det hjälper så du får stanna, duktiga Susanne!



Trött, ja det är lätt att bli när man arbetar. Har nästan glömt hur det var!



Kramar

2010-08-19 @ 20:55:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Camilla sa:

Gud så roligt!

Hoppas att chefen tar dom på allvar så du får stanna.

Ha det bäst!

Kram!

2010-08-20 @ 08:57:45 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0