Träff med go vän


Fina näckrosor....

Efter dagens arbete åkte jag hem till en god vän, det var så länge sedan vi träffades och det är alltid lika trevligt. Blev mycket prat om Rhodos då de kom hem därifrån för en vecka sedan, dit åker jag gärna tillbaka för fy vilket skitväder vi fått nu :o(
Blev även en sväng på deras tomt med kameran och först ut blev näckrosorna i deras damm, jättefina :o)

Nu ska jag blogga ett tag och sedan blir det dusch och sängen med Nya Må Bra tidningen.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni inte regnat bort.
Kraaaam
Bella sa:

Wow, vilka fina bilder på näckrosorna!!



Cypern låter ju precis hur skönt som helst, lite energi från sol och värme hade inte varit fel även om jag gillar hösten...



Ha det gott



Kramar Bella

2010-08-18 @ 22:34:12 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Pia sa:

Tack för igår, alltid roligt att ses.

Ska inte ta lika lång tid tillnästa gång.

vi kan väl börja promenera några dagar i veckan tillsammans :o)Två flugor i en smäll !!!!

Prat och motion!!!!

Kramen



2010-08-19 @ 16:47:00 |
Susanne sa:

Pia:

Jag det är en bra idè, jag behöver röra på mig ;o)

Frågan är bara när jag ska hinna med, måste ju blogga och vara inne på FB också ;o)

Jag hör av mig, denna vecka blir det nog inget.



Kramen

2010-08-19 @ 17:00:08 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

Klart att du hinner,,

blogga och va på FB kan du göra på natten,

sova får du göra när du blir gammal......

vi behöver ut och röra på oss.

allt går om man vill.... eller hur.

ha en bra kväll

Kramen

2010-08-19 @ 20:17:36 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0