Solig fredag


 
Älskade blommor....

Ja idag vaknade man till en strålande sol, var ute på balkongen och det var redan riktigt varmt och skönt därute. Passa mig perfekt då jag är ledig och det skulle vara skönt med en rejäl promenad runt de vackra som finns omkring mig. Det har verkligen varit dåligt med promenaderna denna sommar och det märktes ju på vågen när jag var hos viktväktarna i tisdags. Nu är det nya tag och jag räknar mina ProPoints och än så länge har det gått riktigt bra. Helt klart mår man mycket bättre när man inte äter detta feta och söta som kroppen skriker efter och då menar jag kakor, bullar och godis. Jag höll på att åka dit igår kväll då jag var så sötsugen men jag tog cykeln bort till affären och köpte en ask vindruvor för dom är så goda och dessutom otroligt billiga just nu. Det tycker jag var bra gjort, Heja mig ;o)

Alldeles snart ska jag till min gulliga frissa Tina som jag hittade på första försöket här i Höganäs men jag har fortfarande inte bestämt vad jag vill göra så jag får nog som jag brukar ge frissan fria händer. Det tycker jag är viktigt hos en frissa att de har förslag eller bara kör på, avskyr när de frågar stup i kvarten om de kan ta en cm här och där :o( Klipp på och gör något snyggt helt enkelt och var inte så rädda ;o)

Önskar er en härlig dag och på återseende
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0