Så söt man kan vara!


Han är för go denna katt....

Så här såg lilla Helge ut när han låg i mammas knä med huvudet i hennes hand, vilken stil men så sött.

Jag blev hemma idag också då jag inte känner mig helt okej och vad jag har sovit, vaknade nyss!!!!
Ute skiner solen från en klarblå himmel, äntligen lite sommarvärme igen :o)
Blir kanske att sitta ute på balkongen och ha det skönt en stund :o)

Ha en bra dag mina bloggvänner
Kramen
Emma sa:

Lilla Helge är verkligen en söt kisse!



Här skiner solen också. SKÖNT! : - )



Bra att bli hemma en extra dag & vila ut. Man är ju mörbultad efter ett sånt pass med magsjuka.



Du har en award att hämta hos mig!



KRAMAR

2010-08-10 @ 13:39:38 | http://jemsi.blogg.se/
Evelina sa:

Hihi myyysigt! Gosiga katter är helt underbart, min lancelot ska alltid ligga och mysa så fort han är inne :-)



Kram!

2010-08-11 @ 15:52:26 | http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0