Redan söndag


Kärleksörten är på gång....

Ja då var det redan söndag, en ny tuff vecka har jag framför mig då jag bara är ledig på onsdag. Detta är min sista vecka på vikariatet men hoppas verkligen att det finns mera jobb åt mig. Visst är det skönt att gå hemma och vara lyxhustru men jag tycker verkligen om att jobba och att gå hemma hela hösten och vintern i blåsiga Skåne är nog inte så roligt.

Sonen packar för fullt då han åker tillbaka till Stockholm i kväll, det kommer att bli tomt och det har verkligen gått bra att ha haft honom här hemma i sommar. Kan ju annars vara lite jobbigt att få hem sina utflugna barn har jag hört ;o)
Våran lilla lägenhet har fungerat bra med många gäster, trots att det var lite vilda diskussioner innan flytten!!!
Finns det hjärterum så finns det tjärterum, heter det så???

Denna söndag ska jag dra ett varv med dammsugaren och plocka lite så att man slipper det när man kommer hem från jobbet på eftermiddagarna. Ska också baka äppelmoslimpor, fick ett så spännande recept av en vän i veckan :o)

Det fortsätter att komma in så fina kommentarer om min nya frisyr och färg, tack snälla ni gör mig så glaaaaaad :o)

Ha nu en skön söndag så kanske jag återkommer med ett recept så småningom under dagen.
Kramen
Annas inspiration sa:

Minns pratet om er lägenhet innan flytten...med det blev ju BRA :-)



Skönt att det fungerat fint att ha sonen hos er,

det kan nog vara påfrestande från båda håll att "flytta hem" igen...



Äppelmoslimpor...väntar med spänning!



Kram & ha en fin söndag

2010-08-22 @ 11:37:21 | http://annasinspiration.blogg.se/
Cilla sa:

Hoppas att du hittar jobb så du slipper gå hemma.Det är inte roligt i längden..

Kram och ha en fin söndag!=D

2010-08-22 @ 12:24:37 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0