Hemskickad


Åhhhh detta vatten....

Det blev en kort arbetsdag för mig idag, chefen ringde mig på jobbet och undrade hur det var med magen. När jag svarade att det varit lungt sedan i går morse svarade hon att man måste ha varit bra i 48 timmar då man haft magsjuka så hon skickade hem mig :o( Lite snopet ja!!!!!!!!!!!

Jag åkte istället en sväng till Väla och det blev lite dyrare än om jag jobbat ;o) De hade halva reaprisetFlash och jag hittade en hel del fint, köpte 3 tunikor, en topp och ett jättefint halsband och allt kostade tillsammans 500 kronor. Nu tänker ni, herregud vad hon handlar och jag vet då jag är lite shoppaholic beroende ;o)  Och när det är så billigt är det verkligen svårt att låta bli om man hittar något man gillar!!!

Tack för allt snällt ni skrivit om mina tavlor, de sitter på väggen nu och det blev riktigt snyggt.

Hoppas ni har en bra dag
Kramen
Gabriella sa:

Det är roligt att vara en shoppaholic ;)

2010-08-12 @ 15:36:17 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0