Helges nya kompis


Härligt med vänner......

Helge har hittat en kompis, Sotis 8kg ;o) Det är lite skillnad på dem, unga och spänstiga Helge och den 10-åriga och rejält runda Sotis men dom är för söta tillsammans :o)

Nu på morgonen skiner solen och vi får verkligen hoppas det håller i sig.
Sonen ville gärna åka till Gekås innan han i morgon reser tillbaka till Stockholm för studier och inte mig emot ;o)

Jag vill också tacka alla som kommenterat min nya frisyr och färg, ni är för söta :o)
Jag trivs verkligen i detta :o)

Önskar er en skön lördag
Fridens liljor
pillan sa:

måste säga att du var skitsnygg i håret , precis dom färgerna jag vill ha

2010-08-21 @ 19:17:11 | http://www.pillans.se
Ann-Louise sa:

Wow Susanne, vilken pingla du är!

Både frisyren och färgerna passar dig bra!



Blev det Gekås tro? Undrar just vad du hittade där?



Kram

2010-08-21 @ 20:11:53 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0