Hallontider


Såååå gott med hallon....

Jag har jobbat denna lördag och jag trivs verkligen i detta kök. Hoppas verkligen att jag kan få tjänsten som kock i detta kök men det var många sökande så varför skulle det bli just jag. Hoppas kan man ju alltid göra :o)När jag åkte hem vid halv fem öppnade sig himlen och nu regnar det ordentligt och lilla åskan är också i farten, tycker inte om åska :o(

Idag kom stora sonen med tåg från Stockholm, han ska sommarjobba sin sista vecka innan skolan börjar igen. Det är så mysigt när barnen kommer och hälsar på :o)
Annars blir det nog en lugn kväll framför tv:n denna lördag, tidigt sänggående då det är jobb klockan sju i morgon igen.

Sprang på härligt stora hallon utanför huset där vi bor, mums :o)

Må så gott
Kramen
Sus sa:

Hallon är 1000 gånger godare än jordgubbar..tycker jag!

Jag håller tummarna för att de verkligen sett vad du går för så att du får jobbet. De vet inte hur fel de gör annars!

Trevlig kväll med sonen önskar jag dig!

Kraaaaaaaaaam

2010-08-14 @ 18:30:36 | http://blomtoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0