En riktigt varm söndag


Björnbären börjar mogna....

Herregud vilken varm och kladdig dag vi haft i dag, tror att vi alla på jobbet har pustat och stönat ;o) Regnet hänger i luften men hettan finns där!!!

Idag har jag gjort ett 80-tal räksmörgåsar på jobbet, det tar sin lilla tid men det är så kul. Skulle verkligen vilja starta upp något eget där man fick hålla på med detta :o)
I morgon är jag ledig och det är alltid skönt efter en jobbarhelg, tror att det blir en dag att ta igen sig och ha det skönt bara ;o) Det är inte fel ibland!!!!!!!

I slutet på veckan , närmare bestämt fredag ska jag gå till frissan och klippa och färga mig. Skulle gärna göra något roligt men jag gillar mina längder och färgen på håret. Men jag är lite sugen på att bli lite mörkare och kanske lite röd nu till hösten, får se vad frissan tycker ;o)

Hoppas ni haft en skön helg
Kramisar
Bella sa:

Jisses, vilken värme det var ute igår, trodde det skulle bli åska, men här omkring gjorde det inte det, idag är det svalare ute och det känns höstlikt...



Hoppas du får en skön ledig dag imorgon :)



Kramar Bella

2010-08-15 @ 20:20:21 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0