Äntligen kom vi iväg till Ullared


Detta är paradiset.....

Äntligen kom jag till mitt älskade Gekås och vad jag har handlat.....:o)
En jättesöt stickad tunika, stålgrå poncho, fina formar, hjärtformade pajformar, kosmetik, kattleksaker, böcker, kuddfodral, plädar och en hel del annat. Har även köpt något som jag länge velat ha, passar mig perfekt då jag älskar att baka, nytt på Gekås!!! I morgon ska jag visa en bild ;o)
Blev även en tur i Juvelbutiken där jag köper Pandoro smycken till riktigt bra priser. Skulle också köpa ett par vita gummistövlar med blommor på Sko-Bo men de var slut :o(
Alltid när jag är här äter jag pannbiff med potatismos och brunsås, kanske ingen gourmetmiddag men jag gillar det, det hör liksom till på Ullared.
Vi hade tur då det inte var några köer varken in eller ut, lite trångt blir det där inne men jag tycker det gick riktigt bra idag.

På vägen hem stannade vi till i Halmstad och Tylösand, soligt och varmt där vid havet. Solen sken även i Ullared men när vi närmade oss Skåneland blev det molnigt :o(
Vi eller snarade jag har haft en kanondag, mannen har varit jättesnäll och duktig som orkat med en dag i detta varuhus. Puss och kram, jag älskar dig!!!

Nu ska jag plocka med mina saker som fyller hela köksbordet.
Kram alla söta

Andreas sa:

Nahe, åt du pannbiff med potatismos? :O Vad ovanligt!

2010-08-02 @ 20:58:47 |
Ann-Louise sa:

Antar att du är i himmelriket ett tag nu;-)

Skoj att ni kom dit, jag har aldrig varit där. Jag skulle nog handla mycket som jag sen inte alls använder eller behövde så lika bra att inte åka!



Har du köpt en assistent kanske?



Kramar

2010-08-02 @ 21:03:51 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Cilla sa:

Gud vad roligt,vill oxå åka dit:D

Kram

2010-08-02 @ 22:07:43 | http://cillapilla.devote.se
Emma sa:

Hihih! Njuter då jag läser ditt inlägg : - )



Köpte du dig en kidchen aid tro?? Hade passat dig perfekt & wow vilket pris dom hade på den!



Stora kramar & sussa sött

2010-08-02 @ 22:10:22 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0