Vilken härlig kväll


Här uppe på toppen vill jag bo....

Vilken härlig kväll det är, har varit ute och gått en sväng och innan dess var jag på gymmet och provtränade. Det var riktigt roligt men frågan är om det är någon idé att köpa ett kort nu när sommaren och dess värme är på gång. Kan tänka mig att gymmet inte är så lockande även att jag behöver det ;o)

Jag skulle gärna ha en större lägenhet i vackra Mölle, tänk att bo högt däruppe i dessa fina vita hus :o)

Jag har nu provat Dior mascaran och tycker den verkar ganska bra, dock vet jag inte om den är värd 329 kronor!!! Jag har väldigt korta och tunna ögonfransar så det är svårt att få dem så långa och fylliga som jag vill, dock tycker jag att den fyller bra och att ögonen verkligen får lite färg.

Nu blir det lite bloggläsning sedan dusch och sängen med nya "Allt om mat" som kom i brevlådan idag :o)

Jag är ledig i tre dagar igen och just nu känns det riktigt skönt, valborgsmässoafton blir nog lugn då vi inte hittat så mycket vänner ännu. Mannen och jag får väl mysa på tu man hand.

Hoppas ni haft en bra dag
Kram Kram

Update: 21444 steg idag
cecce sa:

Hej!

Men vad tråkigt...det är liksom a och o att trivas på jobbet. Jag trodde du gjorde det??

Klart vi ska träffas...

Sen jag började jobba går livet i hundranittio känns det som. Jag har mina onsdagar lediga fortfarande. Är du ledig någon onsdag???

Annars slutar jag kl ett på torsdagar och fredagar om du vill komma ner.

Vi kanske kan ta en fika i Lund typ???

Jag är så dålig på att ringa men jag ska försöka få tid till det!!

Låter hemskt..tid till att ringa...



Kramar:-)

2010-04-29 @ 21:23:49 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Camilla sa:

329 kronor!!!

Nä...då får det vara för min del.

Jag köper en röd och vit mascara som har två borstar.

En vit och en svart.

Dom tycker jag är bra.

Den kostar 150 kronor.

Gud vilka fina hus...men där får du nog lägga på några nollor :)

Ha en kanon valborg!

Kram på dig!

2010-04-30 @ 08:18:41 | http://cammo69.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Mölle är jättefint,

inte fel alls att bo där på toppen :-)



KRAM

2010-04-30 @ 11:16:20 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0