Nu är datorn på verkstad


Lyckades få in en bild innan vi skulle lämna in den.....

Datorn blev kvar på Onoff och ska nu skickas på lagning, kunde ta upp till tre veckor :o(
Använder min lilla minidator men på den kan jag inte lägga upp bilder, vet inte hur jag ska klara mig. Kanske mannen är snäll och låter mig använda hans dator ;o)

I eftermiddag har jag städat och tvättat, skönt att få lite ordning innan helgen.
Idag har jag även postat min uppsägning till mitt arbete i Norrköping, adjö till dessa åtta år. Känns jättebra då jag börjat mitt nya liv nu här i Skåneland. Tiden på mitt förra jobb var riktigt jobbigt med en massa tråkigheter innan jag flyttade så denna flytt kom verkligen lägligt :o) Nu ser jag framåt och lämnar detta tråkiga bakom mig och det känns verkligen som jag ska lyckas ;o)

Fick ett telefonsamtal från min goa vän Monika, hon ska komma ner till sin dotter i Helsingborg på torsdag och vi ska försöka träffas en dag. Såååå roligt, jag längtaaar :o)
Fick även ett telefonsamtal från Häganäs kommun om ytterligare ett jobb, ett jobb som lät mycket intressant men nu har jag ju skrivit på en annan anställning???!!!

Nu kallar sängen
Kram och sov gott
Cilla sa:

Gud så fint foto!! Det brukar alltid vara så att ett bra erbjudande kommer när man skrivit på och det är klart...kan du inte ändra dig =b

Kram

2010-04-22 @ 23:00:52 | http://cillapilla.devote.se
Madde sa:

Dottern vill ju också va med!

2010-04-23 @ 07:37:25 | http://maria-madeleine.blogspot.com
Camilla sa:

Hoppas att du får jobbet du kommer att söka.

Vilken vacker bild!

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-04-23 @ 11:09:35 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Du är poppis! : - ) SKOJ!

Vad gäller de för jobb?



Läst ikapp mig på din blogg & jag hoppas och de känns att du mår bättre nu.



KRAMAR i massor

2010-04-23 @ 18:36:03 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0