Ledig torsdag

Idag är jag ledig för att sedan jobba helgen. Jag har varit ute på en långpromenad och varit på banken så att jag får min lön till mitt konto imorgon då det är lönedag.
Ute skiner solen men det är som vanligt väldigt blåsigt :o(

Något hemskt har hänt med min dator.
Min kortläsare har slutat att fungera och jag kan inte lägga in bilder, så ikväll måste jag åka och lämna in den på OnOff och se om den kan lagas och det är SNABBT!!!! Som tur är har jag garanti kvar på den :o)
För mig är det värsta katastofen, vad ska jag nu göra om kvällarna ;o)

Hoppas ni har en bra dag och att jag snart är tillbaka med lite bilder igen
Kramisar
Pia sa:

hur ska detta gå ? hoppas dom lagar den fort,,,,

vet inte hur jag ska klara mig utan din sida!!!

blir väldigt tråkigt utan den.

Ha en skön kväll så ses vi i morgon

Kramizzar

2010-04-22 @ 17:03:21 |
Camilla sa:

Nog är det katastrof alltid!

Hoppas dom kan fixa det...snabbt!

Typ NU!

Ha det bra och kram på dig!

2010-04-22 @ 18:27:16 | http://cammo69.blogspot.com
Carolines hemligheter sa:

Vad irriterande med datorn, hoppas att de löser det på stående fot och att det inte blir någon kostsam historia...



Tur att det är lönefredag i morgon i alla fall, alltid något att glädja sig åt :-)



Kram!!!

2010-04-22 @ 19:06:48 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Susanne P sa:

Man får bli desperat när inte datorn funkar som den ska...!

Kram

2010-04-22 @ 20:32:33 | http://www.susannep.blogspot.com/
cecce sa:

Hej vännen!

Jag HITTAR inte min kamera. Du datorlös och jag kameralös! Synd vi inte bor närmre så vi kunde låna av varandra.

Är rädd jag tappat min...

Har du något bra tips på en bra kamera???



Måste köpa en ny snabbt som bara sjutton!!

Nu kan jag inte ta bilder på mina kakor som jag har i ugnen.

Det är inte lätt att vara bloggerska!!



Kramar

2010-04-22 @ 20:56:31 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0