I morgon är det fredag igen


Mera vårtecken.....

Idag kan man inte se någon vår, regn och rusk utanför fönstret :o( Tur att jag tog några fina bilder under påsken som kan pigga upp lite. På tal om att pigga upp så var jag så vansinnigt trött i morse och hade så ont i min, igår tappade jag en kantin rakt på min tå och nu är den riktigt blå, ajajaj!!! Chefen skulle fixa ett par skor med stålhetta åt mig och det kan nog behövas ;o)
Var även inne hos chefen för att löneförhandla lite till min nya tjänst, hon sa en summa och jag sa att det var ok. Varför kan man som kvinna inte ställa lite krav, hade jag gjort det så kanske jag hade fått lite mer i lönekuvertet ;o)
Mannen kom nyss hem då han jobbat över idag och jag har precis kollat på "Halv åtta hos mig". Innan dess kan jag tala om att jag sovit ett par timmar i soffan!!
Nu är jag dessutom ledig i fem dagar innan jag börjar min nya tjänst men man vet aldrig om man kanske blir inringd på grund av sjukdom eller något.

Hoppas ni haft en bra dag
Kram Kram
Camilla sa:

Åååå,vad jag längtar tills jag också kan knäppa på fina vårblommor.

Som det är nu kan jag bara knäppa fula,äckliga spindlar :)

Ha det bra och kram på dig!

2010-04-08 @ 21:51:44 | http://cammo69.blogspot.com
Gabriella sa:

Sv: Jo älskar den klänningen...,men den är tyvärr ganska dyr för mig just nu ;(

2010-04-09 @ 01:06:26 | http://gabriellamalki.blogg.se/
jessi sa:

Ja vi kvinnor måste bli bättre på det! Jag har lärt mig att vara tuffare och det ger mer pengar. bara man kan argumentera för sig och tro på sig själv! Jag brukar peppa kompisar inför deras lönesamtal. kanske vore något, jobbcoach för kvinnor!



KRAM

2010-04-09 @ 10:20:18 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0