Annandag Påsk


Jättesöta snödroppar.....

God morgon i stugorna!
Jag har sovit som en stock hela natten och det trodde jag inte då jag sov nästan hela vägen ner hit till Skåne igår. Tydligen jobbigt att träffa nära och kära ;o)
Ingen sol i sikte idag, mulet och det ser kallt ut utanför fönstren :o( Får väl vara glad för dessa varma och soliga dagar vi fick de andra påskdagarna.

Under mammas och min härliga vårpromenad igår fotades vårblommor för hela slanten, när jag fotade dessa snödroppar låg jag på alla fyra i gräset och fick då med lite himmel också. Tycker bilden blev så fin :o)

Mannen har åkt till jobbet ett par timmar idag så jag vet inte vad jag ska hitta på, känns lite ensamt då man varit så många tillsammanns i helgen.

Önskar er en härlig dag
Kramisar
Annas inspiration sa:

Supervacker bild!!!!



Mysigt att umgås med mamsen :-)

KRAAAAM

2010-04-05 @ 18:12:02 | http://annasinspiration.blogg.se/
jessi sa:

Wow vilken vacker bild!!!



ja det känns lite vemodigt när helgerna är slut men snart är det sommar o semestertider!!!



kRAMIS

2010-04-06 @ 13:50:29 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0