Vilken sommarvärme det blev igen!


Fina näckrosor från sommaren....


Vilken sommarvärme vi fick igen, helt otroligt skönt och det ska visst hålla i sig i helgen!!!!

Då har man jobbat två dagar denna vecka och nu redan helg :o)
Ikväll kommer mannen hem efter två veckor i Ängelholm, så jag längtaaaar!!!
Igår var jag oförskämt pigg men i morse när klockan ringde var jag helt otroligt trött, hade ingen lust att kliva upp och riktigt kallt var det också i sovrummet, burr burr man kanske måste börja stänga sovrumsfönstret snart ;o)
Min influensa har inte riktigt lämnat mig, fortfarande huvudvärk och lite tjock i halsen till och från men det är ändå stooor skillnad.
Jag åkte och handlade lite efter jobbet och tror ni inte att jag glömde lite och nu har jag ingen lust att ge mig iväg igen, se om jag kan få iväg sonen annars får jag tänka om till kvällens mat.
Kvällen blir lugn och förhoppningsvis lite mys framför tv:n ;o) 
Vilken lycka, jag har upptäckt knoppar på min trumpetblomma som aldrig blommat, men nu, yes!!!
Ha en trevlig fredagkväll

Kram Kram

Ann-Louise sa:

Mysigt träffa maken ikväll! Bra ibland med avstånd så man hinner sakna dem ;-)



Hoppas du fick iväg sonen till affären, hatar att vända om själv och framförallt en fredag när man vill slå sig till ro.



Att du klarar att sova med öppet fönster. Mitt är stängt sedan länge...är frusen av mig nämligen.



Ha en fin kväll vännen.



Kraam!

2009-09-18 @ 17:11:46 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Vad skönt att du äntligen får hem din man :-)



synd att influensan ska vara så tjurig,

hoppas du vaknar upp som en ny människa imorgon ;-)



trevlig fredag

stor kram

2009-09-18 @ 17:29:48 | http://annasinspiration.blogg.se/
camilla sa:

Vilken tur att någon har fått sett solen i dag.

Vi har haft det grått och småregnigt hela dagen.

Ha en bra fredagskväll./Camilla.

2009-09-18 @ 18:18:30 | http://cammo69.blogspot.com
jessi sa:

Mysigt för dig att få träffa maken igen!



Jag är också tjock i halsen o lite snuvig. men pigg o glad och det känns så bra att slippa vara hemma sjuk.



fredagskram till dig!

2009-09-18 @ 19:49:22 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0