Söndag och redan vaken


Lördagsmys....


Söndag
och jag är redan vaken, övriga i familjen även katten sussar så gott. Ligger här i soffan och läser det sista ur boken "Den inre kretsen" av Mari Jungstedt.

Bilden fotades igår när vi hade myslördag mannen och jag ;o) Godiset i Marimekkoskålarna börjar dessvärre ta slut!!! Jag som skulle sluta med detta elände, blir så trött på mig själv =(

Dagen ser grå och blåsig ut än så länge men om vi har tur kanske solen hittar fram så småningom =)
En promenad med nya kameran skulle vara kul sedan måste jag gå upp på stan en sväng, har även tänkt att gå upp på gymmet, inte träna utan sola lite solarium!!!

Hoppas ni vaknar upp till en härlig söndag
Vi hörs snart igen
Kraaaam

Annas inspiration sa:

hej svejs!



Vad härligt att det blev mys med mannen igår,

bilden är så fin som alltid.



Hoppas du får en härlig fotosöndag, blås inte iväg bara ;-)



stor kram

2009-09-27 @ 09:36:49 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ann-Louise sa:

På lördagarna måste man få äta godis!! Sen kanske man kan hålla sig i veckorna eller?



Hoppas du får en skön söndag min vän.



Kram

2009-09-27 @ 09:40:20 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
camilla sa:

Låter som om du kommer att få en härlig söndag.

Jag tog kameran med mig ut i går.

Underbart!

Kram./Camilla.

2009-09-27 @ 10:43:59 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0