Solig onsdag


Mina älskade fönsterlyktor.....


Ännu en solig dag, vad härligt det är :o) Idag är det fortfarande kurering som gäller då jag har en ledig dag, i morgon är det tänkt att jag ska tillbaka till jobbet och jag tror det ska gå bra nu.

Tog några kort på mina fönsterlyktor igår, blev lite mörka ;o) Men såååå mysigt!!!!!!

Ska snart iväg och träffa Inger och få lite mera mindfullnessredskap, senare på eftermiddagen ska jag till Make up store och få lite sminktips ;o)

Hoppas eran onsdag går i glada och positiva tecken
Jag behåller skorna :o)


Kramisar

cecce sa:

Låter som en riktigt trevlig onsdag.

Mindfullnessredskap låter spännande...tror jag skulle behöva lite av den varan.

Make up tips är inte fel det heller:-)

Hoppas du får en riktigt bra dag!



Kram

2009-09-16 @ 11:04:04 | http://ceccesblogg.blogg.se/
jessi sa:

Så skoj med sminktips, har varit på det några gånger o varje gång lär man sig något nytt. nu var det par år sen så det är väl dags snart igen!



Härligt att du mår bättre o kan jobba igen. Det är så skoj att jobba efter sjukdom, man uppskattar det mer1



KRAM

2009-09-16 @ 13:35:19 | http://lyckoljus.blogg.se/
Amanda sa:

Ja, man ska nog vara försiktig. Det kan mycket väl vara svininfluensan även om jag inbillar mig att man skulle ha blivit ännu sjukare då. Nu är iaf provtagning avklarad. Imorgon lunch får jag veta om det är grissjuka jag har eller inte. Hoppas på det sistnämnda. :o)

Kram

2009-09-16 @ 14:53:50 | http://creyla.blogg.se/
annica sa:

Yes, va skönt att du är på alerten igen,hoppas du har en skön dag. Mysigt med tända ljus nu när det mörknar tidigt.O så är du välkommen tillbaka ,kul att se dej igen. Ha det gott .Kraam

2009-09-16 @ 14:57:37 |
camilla sa:

Att du behåller skorna var ett bra beslut,tycker jag.

Ha en bra kväll.

Kram./Camilla.

2009-09-16 @ 17:35:28 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0