Onsdagskväll


Härlig sommarbild, jag som älskar havet.....

Kom hem för ett tag sedan, har suttit på ett möte på eftermiddagen. Har nu fått lite mat i magen och ligger här i soffan och slöar och så måste jag förstås blogga ;o)

Så mycket man pratar om denna svininfluensa i radio, tv och tidningar. Jag tycker det börjar bli lite läskigt!!!
Behöver man vara orolig eller????


Hoppas ni alla haft en bra dag

Kraaam
Annas inspiration sa:

Vacker bild, det är något speciellt med havet!



ja det är inte alltid man tänker lika ;-) hoppas maken är nöjd med lägenheten iallafall.



trevlig kväll

kraaaam

2009-09-02 @ 20:25:19 | http://annasinspiration.blogg.se/
jessi sa:

Vackra havsbilder!



ang. svininfluensa. Jag orkar inte ens tänka på det. känns som att det är som det är. Vill tro att jag klarar mig bra!



Kram

2009-09-03 @ 18:42:38 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0