Gnällig!


Fortfarande kan man hitta fina blomster i naturen......

Idag vaknade jag med värsta halsonda, brukar alltid få jätteont i halsen innan det blir en jätteförkylning :o(
Då vet man vad man har att vänta!!!! Fortfarande är kroppen helt slut, fryser och svettas om vart annat. Febern håller sig ganska låg men i huvudet är det full aktivitet. Ringde sjukvårdsupplysningen och det kan vara svininfluensan men den är inte farligare än någon annan influensa. Hon uppmanade mig att ta djupa andetag någon gång i timmen och vila tills jag känner mig bättre och feberfri en till två dagar innan jag går tillbaka till jobbet. Kändes skönt att få prata av sig med någon som kan för lite skrämd har i alla fall jag blivit av denna omtalade svininfluensa. Nu ska jag ta en Panodil och sova lite till.
Ha nu en jättebra dag och tack ännu en gång för alla fina krya på dig hälsningar som ni lämnar.

Kraaam
Elin - Ett hus till oss sa:

Fy vad jobbigt det låter. Hoppas du blir frisk fort. Kram Elin!

2009-09-09 @ 09:18:34 | http://etthustilloss.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Men usch då... Vila, vila, vila, så får vi hoppas att du är på benen snart igen. Kraaamar!

Sandra sa:

Åh tack snälla du, det känns såå skönt :)



Men gud du måste vila i massor och ta hand om dig, drick te och sov så mycket du kan. Hoppas du känner dig bättre snart.



Stoor kram

2009-09-09 @ 13:27:34 | http://mittnyahem.blogg.se/
jessi sa:

Ja de sa samma till mig men att jag skulle vara extra försiktig med att komma tillbaka pga jobbar med småbarn. Jag har feber fortfarande så blir inte något jobbande för mig denna vecka. Många bloggare verkar tro att det är alltid farligt med svininfluensa (medias fel) men så är det ju inte, flesta av oss kommer få som vanlig influensa o sen är det över. Men såklart kul är det inte att vara sjuk men inget att oroa sig. Jag känner nästan att jag hoppar jag har det så jag blir immun nu för eländet om det kommer tillbaka sen.

Krya på dig vännen! Jag är såå trött i huvudet o kroppen, knappt orkar se på film eller något. Katten är gosig här bredvid, det är mysigt.



KRAM

2009-09-09 @ 13:56:01 | http://lyckoljus.blogg.se/
Annica sa:

Usch då inget vidare att va dålig,du får va rädd om dej o vila så krafterna kommer tillbaka.Du ska veta att du saknas på jobbet,ta nu hand om dej ordentligt så hoppas jag att vi ses snart.Kraam

2009-09-09 @ 14:49:17 |
B E R G O D A L V A N A. C O M - Nettan sa:

Krya på dig! blir ändå lite lugn av att läsa om er som har svininfluensan. Man har ju blivit rejält uppskrämd av media. Så onödigt!

2009-09-09 @ 18:32:07 | http://bergodalvana.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0