Fruktskålen måste fram igen


Nyttig frukt....


Nu måste jag bli lite duktigare på att ha koll på vad jag stoppar i mig, lite för mycket onyttigt har stoppats i magen nu när jag varit sjuk. Jag har gått ner 3 1/2 kg och det är jag nöjd med men med dessa allitabletter ska man inte synda så mycket, så nu är det skärpning som gäller!!!! Dessutom ska dessa allitabletter driva ut fettet och ni kan ju tänka er hur det blir om man äter för mycket fett ;o)
Nu är fruktskålen fylld med lite god frukt och det är ju mycket bättre och godare än den där stora godiskålen eller vad tycker ni????? ;o)


Här har det tagits sovmorgon idag, vanligtvis är det ju Bodypump som står på schemat på lördagar men jag vill vänta ett tag innan jag börjar så att jag blir ordentligt frisk.
Katten står här och skriker då hans mat var slut, så jag måste iväg och handla lite ny och riktigt sugen är jag på att bege mig till Cerverabutiken där man kan köpa kivisar, köp 4 betala för 2 (som har jag läst i andra bloggar).
Jag förstår inte att jag handlar så mycket mer nu när jag bloggar ;o)
Nu ska mannen och jag bege oss iväg på lite shopping, mysigt tycker i alla fall jag ;o)

Kraaaam

Erika- one chic mama sa:

Fruktskålen måste plockas fram här hemma med! =)

2009-09-20 @ 22:27:28 | http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0