Snart är helgen slut


Just nu fotar jag allt jag ser.......


Nu är snart denna helg slut, varför går det så himla fort???? Jag vill vara hemma ett par dagar till, det är ju så skönt att bara gå och strosa ;o)

Nu har mannen åkt och man är gräsänkling igen!! Har planerat att åka ner till honom i Ängelholmnovemberlovet ett par dagar, ska bli roligt :o) Hade även tänkt åka en sväng till Ullared, hurra vad mannen blev glad ;o)

Stryktvätten som jag skrev om i förmiddags är struken och klar, skööööönt!!!! Nu ska jag bara dra med dammsugaren en sväng och sedan blir det blogg och tv igen, Mammorna och någon ny Mankellserie visas ikväll.
Hoppas ni haft och har en skön helg

Kramisar 

cecce sa:

Helgen har varit bra om än intensiv. Nu väntar ny arbetsvecka!! Vill inte!

Kram/C

2009-10-12 @ 07:18:39 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0