Nu är det gjort!


Här är sprutan......


Nu är det gjort, jag är vaccinerad!!! Sprutan gjorde inget ont och inget ont i armen ännu, däremot lite illamående och yrslig blev jag nu :o( Men det behöver inte vara sprutan ;o)
Har just lagat taccopaj som ska ätas men jag hoppar över då jag inte alls är sugen längre.

Nu är jag ledig fyra dagar igen och i morgon flyttar vi sonen till Stockholm.

Ikväll blir det Idol och mys i soffan, en perfekt fredagskväll ;o)

Ha en bra kväll
Kramisar

Susanne P sa:

Det var bra att du tog sprutan trots allt!

Som jag mått de sista veckorna vill jag inte att min värsta ovänn skulle må!!! (ja, kanske XXXX...)

Hoppas att du kommer över det onda!

Kram

Susanne P

2009-10-30 @ 20:05:36 | http://susannep.blogspot.com/
annica sa:

Duktigt gjort,jag har tagit oxå.Hoppas du mår bättre snart.Lycka till med flytten.Ha det riktigt gott.Kram

2009-10-30 @ 21:47:32 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0