Godmorgon Alla helgons dag


Vackert från naturen.......


Då var man redan uppe denna "söndag" då det är röd dag!!!! Hade jag inte riktigt tänkt på, vi som har lite shopping att göra i Stockholm :o( Är IKEA öppet idag tro???????

Snart ska vi hämta släpet och börja lasta in sonens saker och bege oss till studentlägenheten i Stockholm. Känns lite vemodigt men det är nog dags för sonen att stå på egna ben. Lilla mamma måste klippa navelsträngen helt enkelt ;o)

Sovit lite oroligt i natt , har haft lite svårt att sova på vänster arm efter sprutan men annars mår jag bra!
Märker också att tankarna går mot flytt och jobb om nätterna, inte bra men kanske naturligt. Måste börja tänka på mina andningsövningar som ger lugn åt hjärnan, jag slarvar med det ;o)

Nu är det dags att sätta lite fart här och vet ni vad som är bra, jo jag kan skylla på min lite onda arm så slipper jag bära så mycket ;o)

Tråkigt att Erika åkte ut ur Idol igår, ville inte att Eddie skulle åka ut heller för det finns andra som jag tycker är sämre. Fick också gråta lite när alla var så ledsna på slutet, sorgligt :o(

Ha en jättebra Alla helgons dag och Halloween
Fridens liljor

camilla sa:

Nog tror jag att Ikea har öppet.

Själv gick jag ut i morse för att hämta tidningen....

Suprise!!!!

Ingen tidning i brevlådan!!

Ha det bra och kram på dig!

2009-10-31 @ 11:13:36 | http://cammo69.blogspot.com
fia sa:

härligt med ikea och ja visst är det en röd dag...

Hm skumt detta med alla dagar.

önskar dig en riktigt trevlig helg.

2009-10-31 @ 13:28:09 | http://ajaxen.blogg.se/
j sa:

hejsan,

Gå in på min blogg juliiiakempff.blogg.se

och kika in på mina nya höstfoton jag har.

Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte.

ha en skönt halloween:)

kramar Julia

2009-10-31 @ 16:35:54 | http://juliiiakempff.blogg.se/
Susanne P sa:

Ha en underbar lördagkväll!

Kram

Susanne P

2009-10-31 @ 20:55:13 | http://susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0