Frosting och söta rosa marsipanblommor


Tror ni denna var något god........


Då kan jag tala om att den var underbart god, sorry Ann-Louise!!!! Kan ni se att det är små löv av frostingen på kanterna, om inte så förstår jag för det var inte det enklaste att spritsa.

Jag längtar redan att få baka lite mer och få göra riktigt fina kreaktioner. Det var Blixmans blogg som gjorde mig så intresserad av detta, hon gör underbara cupcakes. Dit har jag långt kvar men hoppas snart att jag får till det som jag vill ;o)

Jag hade tänkt och träna men jag knäckte till ryggen i morse och har så ont så det blir lugnt med träningen i dag, tyvärr!!!! Se om jag kan få lite gjort hemma istället.

I morgon kommer min darling hem igen, vi har inte setts på två veckor och det känns som en evighet ;o)

Hoppas ni har en fin kväll

Kramen

jessi sa:

såå fin, den är som ett konstverk!!!



KRAMIS!

2009-10-08 @ 18:30:32 | http://lyckoljus.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Sjysst att fresta mig sådär ;-) Just den var ju min favorit det såg jag direkt och att den dessutom var god lät ju ännu bättre!



Ja det gick fort men jag ville inte ha en sjuk kanin mer så det var rätt beslut. De tyckte han var så fin på kliniken för sin ålder så han har haft det bra hos oss och fick ett bra slut också. Nu är tårarna ersatta med lättnad faktiskt. Sen fick jag ta itu med dottern sorg men hon tog det vuxet.



Japp Oscar belv rejält sjuk med nästan 40 graders feber...nu har han 38,8 "bara". Gissa om han är rastlös då polarna har hockeymatch och han måste vila. Han vet inte vad vila är...



Ha det bra.

Kramar

2009-10-08 @ 19:14:25 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Karin sa:

Oj är det du som gjort det?? Så duktig du är! Kram

2009-10-08 @ 20:22:06 | http://lovesexandmoney.blogg.se/
Blogg by Maliin Stoor sa:

Vilken grej!

Ser ju hur smarrig ut som helst!!



Krya på ryggen



Maliin

2009-10-08 @ 21:36:37 | http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0