Äntligen fredag och helg


Foto från en lunchpromenad, mycket fint staket.......

Så var det äntligen fredag igen, så skönt för jag har varit så dötrött denna vecka. Denna helg blir det bara att ta det lugnt. Mannen kommer hem lite senare i kväll, mysigt :o)

Ligger här i soffan och funderar på vad vi ska äta i kväll, det är så otroligt tråkigt att komma hem och ställa sig vid spisen när man har stått  vid en sådan hela dagen :o(

Annars blir det Idol  för hela slanten denna fredag och lite ostbågar som jag blev såååå sugen på när jag var och handlade ;o)

Hoppas ni får en bra fredag och även en trevlig helg
Kram Kram

Amanda sa:

Härligt med helg skulle jag också ha sagt i vanliga fall. men just idag känns det inte riktigt så... jag förstår inte varför lilleman ALLTID blir sjuk på helgerna då det inte finns läkare tillgängliga här i Motala. Slår aldrig fel. :oP



Hoppas du/ni får en riktigt fin helg iaf.

Kram Kram

2009-10-09 @ 19:13:21 | http://creyla.blogg.se/
Mindy sa:

God kväll söta..Ja det är så skoj att baka..speciellt nu när man har all tid för det..Härlig bild.Ha en skön kväll.kram

2009-10-09 @ 22:15:14 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0