Älskade fredag


Lite mer höstfärger........


Äntligen hemma från dagens arbete och så är det fredag :o) Denna helg är jag även ledig,  ännu bättre ;o)
Mannen kommer hem tidigt idag men i kväll blir det lugnt, hämtmat och IDOL tror jag. Jag är så trött på fredagskvällar så jag har inte lust med något förutom att slöa i soffan!

Saltbilen var visst ute, varning för halka i kväll :o(
Nu ska jag läsa lite bloggar sedan måste här plockas lite.

Ha en jätteskön kväll
Kraaaaaam

Mindy sa:

God eftermiddag söta..

Skönt med helg för dig nu med din kära & en ledig helg med..kan inte bli bättre...Min kille kom hem från jobbet är är jätte febrig & förkylder så man får hoppas att man inte får det med..gäller att ta handom sig nu,,har inte tid att vara sjuker med en bebis i magen...

Hoppas att du får en skön kväll i soffan till Idol som oss i kväll.Härlig bild.kram kram

2009-10-16 @ 16:24:27 | http://blondis81.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Du skämmer bort oss med dina vackra bilder :-)



Ha det så gott i soffan

stor fredagskram

2009-10-16 @ 18:08:39 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0