Vilken underbar dag


Här har jag varit idag......


Vilken underbar dag det blev idag, sonen och jag tog bilen ut i skogen där vi vandrade runt vattnet och fotograferade.
Jag älskar detta med fotografering och varför har jag inte kommit på det tidigare. Att gå omkring och fotografera är hur rogivande som helst, går man då i skogen och har vattnet omkring sig blir det ännu bättre. Jag är precis lyrisk där jag går med min kamera och fotar allt möjligt jag ser, såååå underbart och jag mår sååå bra av det ;o)
Åhh så mycket vacker det finns att se och upptäcka, ja det är fantastiskt :o)

Vi har precis ätit rosépepparbiffar med klyftpotatis och en rosépepparsås och nu ligger jag här i soffan och bara myser, sonen åker hem redan ikväll då han vill plugga hemma i lugn och ro i morgon. Det har varit jättemysigt att ha honom hemma ett tag, min lilla plutt (20 år)!!!! ;o)

Ikväll blir det Robinson och ännu mer mys
Ha en underbar kväll

Kramen

Mi sa:

Ja du detta databeroende. Jobbigt i bland faktiskt. Ha en fin lördag du också. Och tack för att du tittade in hos mig och lämnade ett fotspår. Kramar!

Vilken fin blogg du har och vilken härlig bild. Ja du i dag har det varit kanonväder. Fick nästan vårkänslor. Solen gör mycket. Jag ska också kika på Robinsson och mysa lite. Ha en skön kväll. Kramar!

2009-11-21 @ 17:49:56 |
soffie sa:

mmm vilkan härlig bild vi tog oss med en tur ut till vattnet det är ju så härligt när solen skiner,

Ha en underbar kväll

2009-11-21 @ 17:58:48 | http://soffie69.blogg.se/
Elin sa:

Äntligen sol säger jag bara!

Ha en skön lördagskväll!

Kram

2009-11-21 @ 19:04:39 | http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0