Ny läkerol


Nytt i hyllan????

Vet inte vad jag gjorde här i bloggen men jag lyckades få in ett gammalt inlägg och kan inte få bort det ;o)
Får väl be sonen när han kommer hem!!!!  Suck, denna teknik :o(

Hittade denna läkerol i hyllan med smak av persika, vet inte om den är ny men god var den :o)

På återseende
Kraaaam

Nu fick jag bort det gamla inlägget :o)

Amanda sa:

Ja, den där har jag bestämt inte sett förut. Inte för att jag är någon flitig konsument av Läkerol heller...



Jo, visst kan man alltid köpa en ny hund sen. Och det kanske vi gör. Så småningom. :)



Hoppas du får en riktigt fin tisdag!

Kram

2009-11-03 @ 12:56:54 | http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0