Malm har flyttat in


Äntligen har jag fått min byrå......


Godkväll på er, hoppas dagen varit bra. Jag har haft en bra dag, det blev ett IKEA-besök där jag köpte byrån Malm till sovrummet. Färgen blev ek då jag har sängen i samma och tycker fortfarande att det är himla snyggt mot de vita väggarna ;o) Annars verkar det som man ska ha allt vitt numera men jag gillar inte att blanda färger så jag får hålla mig till detta färgval i mitt hem. En vacker dag kanske jag byter ut allt igen, jag hade allt i vitt för ett par år sedan och tröttnade, bytte färg och nu är den tillbaka!!

Mäklarbesöket var lite spännande för nu är det styling som gäller då vi provar och sälja lägenheten, lite vemodigt kan jag säga :o( Men denna flytt känns så spännande att jag nu har bestämt mig att detta får bli en ny utmaning i mitt liv och jag tror det är precis vad jag behöver :o) Varför gå omkring och trampa i det vanliga inrutade livet och tycka att det är lite si och så. Nu ska jag ut i en ny värld som jag tycker ska bli riktigt spännande och jag hoppas verkligen att det blev ett rätt beslut. Allt jag hittills beslutat mig för efter mycket ångest har blivit rätt :o) Måste lyssna på sitt hjärta och våga ta steget!!! 

Tänkvärt
Negativ kritik bromsar väldigt många människor att ta första steget mot sin dröm. Bromsar det dig? Funderar du på vad folk ska tycka och säga? "Det är bäst jag är kvar där jag är, det är lugnast så. Så kommer de inte ha en massa åsikter" Glöm det! Människor kommer att ha åsikter om dig ändå. Står du kvar kommer de ha åsikter. Gör du som du vill, kommer de ha åsikter. Backar du har de åsikter om det. Åsikter har de, oavsett vad du gör, eller inte gör och hur du än gör.
Du kanske får mer åsikter om du bryter dig loss och går din egen väg mot dina drömmar. Frågan är om du ska leva ditt eller ett liv som andra tycker att du ska leva?

Följ ditt hjärta och låt inte andra få dig osäker med sina åsikter, det kan handla om avundsjuka, elakhet, bitterhet, ja allt möjligt. Vi människor är inte alltid så snälla mot varandra!!!

Kram och snart är det godnatt :o)

jessi sa:

Så tänkvärda ord vännen! Det är viktigt hur vi behandlar o pratar till varandra. Man ska behandla sig själv med respekt också,inte låta andra negativitet förstöra för en själv. Bättre omge sig med bra energi, goda människor och tankar!



Ha en skön söndag!

2009-11-08 @ 08:39:44 | http://lyckoljus.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Gud så spännande med er flytt! Tycker du gör så rätt som utmanar dig själv och gör en förändring! Och dina vänner kommer finnas kvar även om du får lite längre till dem.



Att umgås med människor som suger energi är fördärvande. Så skönt att du funnit metoder att välja själv!!!



Go girl!

2009-11-08 @ 11:04:17 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0