Foton som blev en fin tavla


Några av mina första favoritbilder har blivit tavla.....


Kom nyss hem efter att ha arbetat och haft ett möte, igen!!! Nu tror jag det är lugnt med möten en tid framöver ;o)

På onsdag kommer det en fotograf som ska fota lägenheten inför försäljningen, då gäller det att styla och göra snyggt ;o) Tog till och med semester för att hinna få ordning som ja vill ha det, jag är lite tokig jag vet!!!!

Skulle gått och tränat och jag var ju även bjuden på ljusparty men jag kände mig för trött för att gå, förlåt Monkan :o( Hoppas vi kan träffas en annan dag :o)

Köpte några ramar på Gekås som jag äntligen fått lite bilder i, det blev några av mina första favoriter och jag blev riktigt nöjd :o) Så nu måste jag köpa flera ramar och försöka få ihop en fin fotovägg :o)

Hoppas denna första dag på vecka har varit bra och ha en trevlig kväll
Kramen

Bella sa:

Så fint det blev med dina vackra foton i ramen, kan tänka mig att hela lägenheten nu är superfräsch inför fotograferingen. Håller tummarna för att försäljningen går bra!



Ha det gott



Kramar Bella

2009-11-09 @ 20:28:04 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Ann-Louise sa:

Älskar ditt regndroppefoto! Fint att du fick upp dem på väggen. Du verkar vara så noggrann så jag tror nog att ditt hem skiner och strålar som alltid så fotona blir nog fina =0)



Bra att du tog en hemmakväll om du är trötter idag. Måndagar är sega!



Kram

2009-11-09 @ 21:24:55 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Så fint att ha sina egna bilder framme, man ska vara nöjd o stolt över det man gjort!



Jag förstår dig man vill ju att lägenheten ska vara fin o tilltala många, spännande!!!



KRAM

2009-11-09 @ 21:34:50 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anonym sa:

2009-11-10 @ 09:22:18 |
monkan sa sa:

det gör inget vi ses säkert någon annan dag. M frågade om fredag men då har jag lovat dotera att åka till IKEA. Huvudsaken är att mötet gick bra och att det blev klarheter i dina frågor.

2009-11-10 @ 09:26:45 |
Therese sa:

Åhh vad fint det blev.. Du som tar såå mycket fina bilder måste kunna få ihop en fotovägg utan problem..=)

Hur känns det nu när sonen har flyttat då, är det tomt? Ta hand om dig så hörs vi snart igen.. Kram kram

2009-11-10 @ 13:30:27 | http://smastadslivet.blogg.se/
cecce sa:

Fler vackra tavlor! Du är så duktig...på mycket!!!

Lycka till nu med styling och fotografering. Vet att du kommer göra jättefint!

Kramar

2009-11-10 @ 16:49:26 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0