En trevlig dag i Stockholm


Mysiga bilder från huvudstaden......


Det blev en riktigt trevlig dag i Stockholm. Goa Ann-Louise har visat oss staden och det gjorde hon riktigt bra :o)
En fantastisk go människa måste jag säga, så tack snälla du för denna dag!!! Hoppas verkligen vi kan träffas igen :o)

Försökte hitta julstämmningen i Stockholm då det var mycket fina julskyltningar, lampor och ljus vid NK men det lyckades inte riktigt.

En god kycklingrätt med mozzarella och ett glas vin blev dagens middag på en mysig italiensk restaurang, tyvärr lyckades jag inte få någon bra bild på det.

Träffade även sonen för en kort stund över en fika med världens godaste dumlemuffins.
Lite shopping blev det också, kanske det kommer någon bild i bloggen framöver.

Jag var tvungen att ta med en liten bild på söta oss och som vanligt tycker jag att jag ser så hemsk ut men det bjuder jag på ;o)

Nu ska jag snart krypa i säng, känns i kropp och ben att man gått mycket idag.

Så jag säger godnatt till er
Kram Kram

Ann-Louise sa:

Ja det var en supertrevlig dag och så skönt ändå att bara strosa omkring utan en massa tider att passa!! Kul träffa din mamma också =0). Se där Susanne, jag tror fotoskräcken är på väg att gå över! Kanske hade jag nån positiv inverkan där ha, ha, tycker du ser strålande ut så fortsätt så!!



Ja det känns i benen här också så det blir skönt att vila sen. Blev sugen på mer vin när jag kom hem men höll mig! Få ta två glas nästa gång vi ses ;-)



Kram och sov gott!

2009-11-26 @ 22:23:30 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Härliga bilder från er Stockholms dag! Jag blir sugen på att åka till huvudstaden snart!



Jag tycker du ska inse fakta att du är en vacker person coh glädjas över dig själv! Du är fin som du är och bra att du visar bild på dig själv här på bloggen. Mer av det!!!



KRAM

2009-11-26 @ 22:30:36 | http://lyckoljus.blogg.se/
cecce sa:

Åh...först Ann-Louises bilder och sen dina! Jag skulle tagit tåget:-) Ni ser ut att ha haft det supermysigt.

Å du...du ser fantastisk ut!!



Kram

2009-11-26 @ 23:13:50 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Susanne P sa:

Vad mysigt ni verkar haft det!

Julstämmningen vill inte riktigt infinna sig varken i Stockholm eller här i Ö-vik...

Kram & ha en underbar fredag!

Susanne P

2009-11-27 @ 09:28:26 | http://susannep.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Vilka snygga pumor :-)

Dagen ser ut att ha varit hellyckad!

Sthlm är underbart, önskar jag hade närmre dit.



Hur mår du? Hoppas du lämnat endel grubblerier bakom dig. Vill att du ska må väl!



massor med kramar till dig fina bloggisvän

2009-11-27 @ 19:20:13 | http://annasinspiration.blogg.se/
Emma sa:

Vilken underbar dag ni verkar ha haft!



Söta siffror du köpt & satt på ljusen. Skulle också vilja ha något sådant. ; - )



Ha de så mysig på första advent!



Kramar

2009-11-29 @ 11:51:19 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0