Dream!


Mitt nya väggord......


Mitt liv har alltid varit fyllt av drömmar, några har slagit in och andra inte. En dröm att få flytta har funnits där, längtan att få upptäcka en annan värld och komma nära havet har legat där och gnagt ett tag. Helst då havsutsikt men det kansle blir nästa flytt ;o) Så det kanske var en mening med detta, jag blir mer och mer längtansfull och sitter och kollar våran nya lägenhet på hemnet hela tiden ;o) Sitter tyvärr och jämför med våran nuvarande lägenhet men den nya kommer bli så bra då den också är ny och mordern, ljusare än våran med en massa fönster och det gillar jag :o) Det var som någon sa, man måste släppa på kontrollbehovet och det är precis vad jag behöver, varför måste allt vara så kontrollerat i ens liv? Nya utmaningar mår alla bra av!!!
Norrköping finns kvar, vänner och familj finns kvar och flyttar vi tillbaka kan vi säkert hitta en lika underbar lägenhet som vi har här nu :o) Hör ni så positiv jag låter och visst är det underbart, jag behöver en ganska lång tid på mig att bestämma mig, lite ångest och oro tillhör mig ;o) Och ältar gör jag alltid, det är därför jag skriver så mycket om detta på bloggen nu och det hjälper mig till en beslut som ni ser ;o)

Detta väggord "Dream" hittade jag i butiken Chilli och passade perfekt på väggen i sovrummet :o)
Sluta aldrig drömma alla underbara bloggare ;o)

Nu ska här fixas och städas inför kommande fotografering och håll tummarna att vi får bra betalt ;o)

Ha en underbar dag och många kramar från mig

Mina sa:

Godmorgon gumman..Man tackar för den söta komplimangen över min magen.ja snart är han hos oss.ska bli så underbart..Så snyggt med väggordet på väggen :) Vill med ha massa väggord men det funkar inte hemma hos oss för vi har inga släta väggar..lita synd..får bli i nästa hem :) Så det blir av med flytten ner till Skåne..Får man fråga vart ni ska bosätta er? Förstår att du kommer sakna erat hem som ni har bott i massor av år men skönt att veta att ni kan åka upp till nära & kära närsom & träffas..det kan nog vara till en stor tröst att man inte lämnar staden för gott...Hur blev det med din son ska han flytta ner med er eller hur blev det? Hoppas att det kommer gå bra med fotograferingen i erat hem i dag..kram kram

2009-11-11 @ 10:15:59 | http://blondis81.blogg.se/
Mina sa:

Skoj att ni har hittat ett fint hem i Höganäs..Där är jätte vacker på sommaren..Sen finns massa trevliga butiker där som man kan handla billigt till hemmet...kosta boda & italia & alla de märken..ja du kanske redan vet om det..När kommer flytten äga rum? Då får vi ta en fika till våren :) Kan tänka mig att det är små jobbigt att flytta från något man trivs med & lämna din yngsta son hemma hos din mamma..han kommer ha det bra där men kan tänka mig känslan..Hoppas att han hittar ett jobb &

2009-11-11 @ 10:26:07 | http://blondis81.blogg.se/
Mina sa:

Skoj att ni har hittat ett fint hem i Höganäs..Där är jätte vacker på sommaren..Sen finns massa trevliga butiker där som man kan handla billigt till hemmet...kosta boda & italia & alla de märken..ja du kanske redan vet om det..När kommer flytten äga rum? Då får vi ta en fika till våren :) Kan tänka mig att det är små jobbigt att flytta från något man trivs med & lämna din yngsta son hemma hos din mamma..han kommer ha det bra där men kan tänka mig känslan..Hoppas att han hittar ett jobb efter studenten..Vad gör din andra bar för skoj? för mig att du hade en stor familja..jag kanske är ute & cyklar.krma kram

2009-11-11 @ 10:26:53 | http://blondis81.blogg.se/
Mia sa:

Spännande! Det är ett stort beslut, men jag flyttade i maj och ångrar faktiskt ingenting :)



Håller tummarna för er!



kram

2009-11-11 @ 10:55:42 | http://www.thelifeofmia.se/
Mina sa:

Hihihi..ja man får smått panik när man ska ha visning på sitt hem för man måste torka överallt för att få så bra intryck som bara den..I köket blir det lätt kök os från stekningen fast man har fläkten i gång..ska med ta i dagarna en ordntlgit tvättning på alla skåpen.ska snart läman in dem på målning..vill ha dem vita..än är dem ljus träfärgad..snyggt men snyggast med vitt..ska ringa & fråga om pris & så..sen ska bli köpa nya köksmöbler..ska bli så skoj att fixa i hemmet.Hoppas att det blir bra bilder & att du inte städar ihjäl dig.kram kram kram

2009-11-11 @ 11:30:15 | http://blondis81.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Man ska ha många drömmar!



hoppas att allt fixar sig med flytt etc.



kram!

2009-11-11 @ 11:50:32 | http://blaeld.blogg.se/
Livet hemma hos Linda sa:

Jättefint väggord!!



Åhh, så spännande med flytt:D Skulle vara kul att se bilder på lägenheten i Höganäs. Ligger den kvar på Hemnet?;)



Kraam

2009-11-11 @ 12:04:21 | http://lindablogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Fint väggord!



Vad roligt att du gläder dig till flytten, som du skriver finns Norrköping kvar! Tänk vad skoj det blir att inreda en ny lägenhet & spännande att börja ett nytt jobb :-)



ha en fin onsdag

stor kram

2009-11-11 @ 12:59:26 | http://annasinspiration.blogg.se/
Susanne P sa:

Jag älskar väggord!

Drömma måste man göra. Sen om inte alla drömmar går i uppfyllelse är en annan sak...(ops ett nytt väggord kanske???!!!)

Kram

Susanne P

2009-11-11 @ 17:31:05 | http://susannep.blogspot.com/
Therese sa:

Åhh vilket stort väggord . skulle vilja hitta något liknande fast i vitt att sätta upp på min "tomma" väg vid matsalsbordet - tack för inspirationen..=)

HUr känns det idag efter fotograferingen och allt, känns det jobbigt eller som att du faktiskt tagit rätt beslut?

Ta han dom dig.. Kramar

2009-11-12 @ 11:23:11 | http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0