Vilken sommardag!


Blommande fruktträd

Vilken sommardag det blev idag, kändes inte så roligt att stå i ett kök hela dagen. Men de gamla var säkert glada att de fick någon mat. Idag serverades rökt makrill och en kall sås och till efterrätt rabarberpaj med vaniljsås. Det var mycket uppskattat denna soliga dag för det är ju inte lika gott en kall och regnig dag.

Har hunnit sitta ute i solen lite när jag kom hem från jobbet, såååå härligt!!!!

Nu ska planeras lite mat till kvällen som jag hoppas mannen lagar och sedan blir det finalen av Robinson, Spännande!

Trevlig lördagskväll
Kram Kram
Ann-Louise sa:

Ha ha det gick bra! Jag ropade bara in en Vicke Lindstrand elefant som jag tror jag ska sälja vidare ;)

Tog en sväng till Iittala Outlet och köpte en ny Marimekkoskål och Kivilykta i stället.



Skönt att du hann sitta ute en stund efter jobbet! kanondag idag.



Kramar

2009-05-30 @ 21:50:47 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0