Redan helg igen!


Lejonklippt perserkatt

Idag har vi haft riktiga åskskurar, det smällde och blixtrade rejält ett tag. Jag är inte så förtjust i åska:(
Vi har nyss ätit en god indonesisk kycklinggryta med pasta. Om ett litet tag kommer mannen hem, roligt att få ha honom hemma i hela 4 dagar:) Grattis till er som har långledigt nu, själv ska jag jobba torsdag och fredag men är sedan ledig i helgen.

Här är en bild på vår perserkatt Gizmo, han är för tillfället rakad som ett lejon, måste det ibland då jag är lite slarvig med borstningen. Han tycks verkligen gilla att ha lite mindre päls och jag tycker han blir så frän!

Nu väntas Grey's anatomy och sedan ska jag krypa isäng och läsa nya Må Bra som kom i postfacket idag.

Det fanns önskemål om att se hur jag blev i håret efter gårdagens besök hos frissan men då måste jag tyvärr meddela att jag inte gillar att vara med på bild;-) Jag kan säga att det är axellångt rakt avklippt, snedklippt lugg och färgat mörkt i botten med ljusa och röda slingor.

Ha en trevlig ledighet
jessi sa:

halloj!



vi skulle behöva klippa raka ner vår perserkatts hår, han blir så varm o tovig. Hur har ni gjort, gick ni till en veterinär eller?



tacksam för svar!

2009-05-20 @ 20:15:06 | http://www.lyckoljus.blogg.
Ann-Louise sa:

Vad fin din frisyr och färg låter. Respekterar helt att du ej vill synas på bild! Det är frisören i mig som blir nyfiken ;)



Vilken söt katt. Måste vara skönt för han att bli klippt ibland.

Hoppas det går bra att jobba så får vi hoppas att du blir uppassad av ledige mannen!



Kram

2009-05-20 @ 21:36:36 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0