Skogens läckerheter


Så här ser blåbären ut redan.....

Idag är jag ledig och hade hoppats på att sova lite längre men då vaknar man alltid med tuppen och är jättepigg, om man kunde vara lika pigg när klockan ringer en arbetsdag!!!
Städning  av lägenheten är ett måste idag och sedan har jag tänkt sätta mig på vår terrass och sola lite för att det ser ut att bli en härlig dag:)

Vi var ute i skogen i söndags  och därav mycket härliga naturbilder just nu i min blogg, som ni säkert redan förstått så älskar jag våren!  Det växer och sprakar så härligt;-)

Ha en fortsatt härlig dag och många kramar
Josefine sa:

Vilken fin närbild på blåbären!

2009-05-12 @ 15:02:44 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0