Ny vecka


Jag äääälskar syrener och dess doft

Ny vecka och ny arbetsplats,  jätteroligt men det är lite virrigt i början;-) Om man bara ger det ett par veckor så tror jag att det kommer att fungera jättebra. Igår sprang jag på denna syrenbuske och jag var tvungen att stanna och dofta.
Så underbart!!!!!
Det blir en lugn kväll framför tv:n ikväll, jag skulle gärna tränat Body Pump istället men jag har en envis förkylning som jag aldrig blir av med. Suck:-(

Ha en trevlig måndagskväll
Ann-Louise sa:

Hej.



Kul att du tittade in hos mig! Ser att du just startat med bloggen. Du kommer bli fast jag lovar.



Vilka underbara foton du tar, härlig skärpa!

Hoppas din förkylning blir bättre snart.



Ha en skön måndagskväll / Ann-Louise

2009-05-11 @ 19:21:38 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Linda sa:

Hej Susanne!

Kul att du med har börjat blogga. Riktigt snygg sida du har fått till. Grattis till nya jobbet! Hörde det av mamma.

Ha en bra kväll. Kram

2009-05-11 @ 21:43:59 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0