Kristi himmelsfärds dag


Våran uteplats

Då var denna arbetsdag slut, jag var lite trött idag när jag kom hem. Som tur var så hade mannen lagat mat så det var bara att sätta sig. Tack darling!
Solen
fanns fortfarande kvar på uteplatsen så jag kunde sätta mig i solstolen och njuta ett tag:-)
Jag är så glad för denna härliga plats, det är så fantastiskt att man kan få detta när man bor mitt i city.

Kompisen S hörde av sig och undrade om vi skulle hitta på något, jag är så tråkig och har inte lust att gå ut när man ska upp och jobba tidigt! Det är lite tråkigt att jobba när alla vänner är lediga dessa dagar. Kanske kan bli något i helgen, bara gå till Trägår'n och ta en öl eller nåt.

En annan kompis ringde och frågade om vi inte skulle åka på en Åland eller Helsingforskryssning, det skulle verkligen vara roligt så det måste vi forska lite i.

Här hemma blir det lugnt ikväll.

Må så gott alla och många kramar.
magnus sa:

forska ordentligt om det där med Åland. Det kulle va riktigt kul att åka dit. Ha det bäst.

2009-05-21 @ 19:43:39 |
jessi sa:

så underbart med uteplats mitt i city, lyx!



Ha en bra helg!



kramar

2009-05-22 @ 14:30:45 | http://lyckoljus.blogg.se/
Gabriella sa:

Taack, jag tycket också den är skitsnygg! :D

2009-05-22 @ 19:46:47 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0