Glad så glad!!


Gladiatorskor från Din Sko

Idag har jag shoppat och jag är så himla nöjd och glad,  för dessa skor har jag spanat in länge men de fanns aldrig i min storlek. Men idag när jag gick förbi stod de bara där och väntade på mig, sista 38:an och de kom till butiken i morse! Vilken tur jag hade så det var bara att köpa:-)

Det har varit en lugn och skön dag, städat lägenheten och hunnit sitta på vår uteplats och ha det skönt. Det var mycket hett där kan jag lova, kunde knappt gå på golvet så hett var det.

I ugnen står en lasagne som vi snart ska äta med en krispig och god sallad. Sedan får jag försöka komma i säng lite tidigare idag så att jag är pigg när klockan ringer 05.30 imorgon bitti. Pust!!!! Det är exta jobbigt när hela familjen snusar så gott.

Trevlig Helg
Kram Kram 
Gabriella sa:

Dom är verkligen jätte fina :D

2009-05-29 @ 22:05:59 | http://gabriellamalki.blogg.se/
jessi sa:

Godmorgon!



Superfina gladiatorskor du hittat, jag vill också ha ett par, ska spana i N.Y sen.



KRAM

2009-05-30 @ 09:21:56 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0