Uppe med tuppen!


Havets vågor

Som sagt, jag vaknade tidigt denna lediga torsdag. Och vädret ser inget lovande ut, så dagen planer om slöande i solstolen sprack ;o)
Så denna dag blir det lite städning, handlande till morgondagen, usch jag bävar, hoppas de flesta redan har handlat klart och så måste jag baka en tårtbotten till den traditionella jordgubbstårtan till midsommarafton ;-)))
Vädret imorgon såg heller inget lovande ut men Östergötland skulle visst få det bästa och det tackar vi för!
Vi har därför ännu inte bestämmt om det blir firande på landet eller om vi blir hemma hos oss i stan, måste ta ett beslut under dagen!.

Jag blev verkligen överraskad igår kväll då mannen plötsligt dök upp en dag tidigare än väntat, riktigt roligt, så denna gång är han hemma hela fyra dagar :-)

Och till Annlouise och Jessi som jag har länkat på min blogg måste jag berätta, jag drömde om er båda inatt, ni har
tydligen fastnat i mitt hjärta ;o)

Börjar längta till semester och bad så därför bjuder jag på en bild med vattnets kluckande vågor, för ni kan väl höra hur det låter, Åhhh jag älskar det ljudet.

Nej nu måste jag sluta mitt babblande och önska er en skön dag och vi hörs säkert redan till kvällen.
Fridens liljor.
Linda sa:

Läcker bild!!



Det är så tråkigt att det ska bli dåligt väder över midsommar. Förstår inte att det alltid är samma sak... Men man får gör det bästa av det:)



Hoppas det går bra med mathandlingen. Själva klarade vi oss ganska bra även om det var en hel del folk. Hihi:)



Kramar

2009-06-18 @ 12:41:16 | http://lindablogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Ha, ha hoppas att det var behagliga drömmar du drömde! Konstigt vad tar med sig in i drömmarnas värld från dagarna men det låter mysigt att ha en plats i ditt hjärta!! =0)



Hoppas att du klarade dig från värsta shoppingkaoset i affärerna idag. Vi blir kvar i Stockholm i helgen då det bara ska regna i Dalarna. Ska också baka och fixa lite i eftermiddag.



Tusen kramar och ha det så jättebra!

2009-06-18 @ 14:33:45 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
magnus sa:

Synd att det blev så tråkigt väder när du var ledig. Men i morgon blir det säkert bättre. Ha de bäst!!!!!!!

2009-06-18 @ 17:11:06 |
Linda sa:

Fin bild, ja detsamma,önskar dig en trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 18:15:19 | http://hummingbird.blogg.se/
Annas inspiration sa:

VILKEN BILD!



synd att du har haft dåligt väder,

lycka till med baket!



GLAD midsommar

Kraaam

2009-06-18 @ 20:33:46 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0