Semesterläsning!


Böcker till semestern

Idag har det varit bedrövligt ute bara regn, regn och åter regn!!!! Vad passar då inte bättre än en bra bok, dessa böcker kom i postfacket för några dagar sedan. Jag vet inte om dom är något bra men det får vi hoppas.
Jag är en periodare på att läsa och när jag väl kommer igång kan det bli många böcker och i nästa stund kan det dröja länge innan jag läser något. Semestern är en bra tid för läsning för det är så avkopplande:-) :-) :-)

Jag var uppe på Hemtex and more som dom heter numera och frågade om deras Marimekko skålar var äkta och det kunde hon garantera. Det tackar jag för, vill inte köpa en kopia för så dyrt pris! Tycker fortfarande att det var lustigt att deras var 60kr billigare än Ittala Outlets men det är väl bara att handla och vara glad: ) Dom hade inte så stort utbud men de hade gråa och sommarens färger äppelgrön och purpur för 279kr och på outleten 339kr.

Nu tittar solen fram!

Nu ska här lagas mat och sedan blir det mitt favoprogram Greys anatomy och hoppas inte det blir lika sorgligt som förra veckan då jag bara grät. Vill inte att Izzie ska dö: (
Inte klokt att man gråter till ett tv-program! Är det någon mer av er som gör det?????

Må så gott alla härliga människor och lämna gärna en kommentar om ni är här och för er som redan gör det tackar jag så mycket för det är så roligt när ni gör det :-)))))
Ann-Louise sa:

Har inte läst alla de där böckerna men läst Mons Kallentofts "Midvinterblod" och den var bra. Älskar att läsa deckare och desto hemskare desto bättre ?!



Ha, ha jag är gansksa snäll annars ;-)

Vad kul att din skål var äkta och jag antar att det var den stora skålen du köpte? Riktigt fynd i såfall.



Kramis

2009-06-03 @ 23:08:58 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Oh ja jag gråter till tvprogramm, Grey´s var sorgligt o går med...



hoppas du har en fin torsdag

Kram Anna

2009-06-04 @ 12:05:51 | http://annasinspiration.blogg.se/
GABRIELLA sa:

Jag skulle aldrig betala så mycket för en skål, även fast den är fin :) haha

2009-06-04 @ 22:01:29 | http://gabriellamalki.blogg.se/
ingmarie sa:

Vi har nog blivit drabbade av bloggarsjukan både du o jag.

Suck Sverige förlorade mot Danmark i fotboll så nu går det inte att prata med gubben på ett tag....Han ska nämligen analysera,hur orkar dom?

Gör som du väljer en bra bok!

Ha det tills vi hörs

2009-06-06 @ 22:51:14 | http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0