Helsingör


Lite bilder från Helsingör

Godmorgon alla fina bloggare. Nu har jag lämnat min bil på 2000 mila service och det blev en 30 minuters morgonpromenad hem igen. Det var skönt då solen ännu inte hunnit bli så jättevarm. Idag ska jag tillbringa dagen på vår uteplats, hoppas man kan vara där ute för ibland är det så hett att man inte ens kan gå på golvet. Funderar på att köpa någon liten basäng som man kan ha och svalka sig i, vad tror ni om det? =o)

Ytterligare några bilder från vår lilla Skåneresa, denna gång från Helsingör. När vi var i Helsingborg tog vi färjan över, tyvärr kom vi över lite sent då affärerna stängde redan klockan 15.00. Det är mysigt att gå där, gillar när det är så mycket torgmarknad. Vin och sprit är inte så billigt där längre men en flaska Bacardi Razz var jag tvungen att köpa, så himla gott med lite sockerdricka, is och färska hallon ;o), riktig sommardrink!!!

Hoppas ni alla får en härlig dag.
Kraam Kraam
Anonym sa:

Så mycket fina bilder du tagit nere i Skåne, ser ut som om din lilla tripp blev precis så bra och trevlig som jag hoppades på att den skulle bli för dig:)



Är det bestämt att ni ska flytta ner, men inte vart ännu?



Hoppas du får en riktigt bra dag i solen



Kraaam Bella

2009-06-30 @ 10:36:18 |
eva sa:

hej..åh tack för kommentaren..det värmde..var du i butiken då? jag hoppas åxå jag får komma hem..vilka fina bilder du tagit! håller med hbg är rörigt mern vackert..men jag love ängelholm..kram på dig ha en fin dag/kram eva

2009-06-30 @ 11:24:09 | http://evapinglans.webblogg.se/
Annas inspiration sa:

Helsingör är en kul tripp,

ett bra tag sedan vi var där nu...

2009-07-01 @ 20:56:55 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0