Dystert värre!


Sommarblommor som jag fotade förra veckan när jag var ute och gick en skogspromenad i Petersburg..

Idag bjuder jag på lite sommarblommor med fina färger i min blogg för idag har det väl varit för dystert. Det har varit mörkt och regnat hela jäv...... dagen!
Det skulle tydligen inte bli bättre imorgon men på söndag kunde man visst se en sol på kartan.

Fredag igen,vad skönt men vad veckorna går fort. Snart är det midsommar och då vänder det och blir mörkare igen! Jag är ledsen men så är det faktiskt, men ingen panik nu; o)

Ikväll kommer mannen hem från Ängelholm igen, inget vidare väder att åka 40 mil i : o((((
Hoppas han kör försiktigt och inte stressar hem! Ser fram mot en mysig helg tillsammans: o) : o) : o)

Ikväll tror jag vi äter Tacos, det är enkelt och smidigt. Tycker alltid att man är lite trött och seg på fredagkvällen när man jobbat en hel vecka.

Hoppas ni får en skön kväll.
Kraam
jessi sa:

Gott med tacos, här blir det thai mat!



Mysigt att få hem mannen, förstår att det måste kännas härligt efter några dagar ifrån varann.



Ha det gott!

2009-06-12 @ 16:32:28 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anonym sa:

Hoppas han kör försiktigt! Långa veckor när ni är ifrån varandra. Må så gott nu och mys ordentligt i regnrusket.



Trevlig helg.



Kramar!!

2009-06-12 @ 18:09:47 |
Miia - There´s no place like home sa:

Tacos är perfekt fredagsmat! Gott, enkelt & snabbt att svänga ihop.



Håller med dig om det dystra vädret! Känns som sommaren rusar förbi och jag får lite panik när det bara regnar hela tiden... Får verkligen hoppas att det vänder snart & att solen kikar fram igen!



Ha en mysig kväll! Kramar


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0