Städ, bak och pyssel


Dagens pyssel

Idag blev det en mulen dag, regnet kom på eftermiddagen. Det har blivit städning av hela lägenheten, skönt att få det gjort och jag har även bakat matbröd. Idag var jag lite lat och använde den färdiga mixen till solrosbröd, jättegott bröd! Denna mix är riktigt smidig, det är bara att tillsätta vatten, jäst följer också med i påsen. Brukar alltid ha något påse i skåpet  som jag kan ta fram då jag har lust att baka och vill känna doften av nybakat bröd.

Köpte en bricka och en liten vas på IKEA  häromdagen så det har jag pysslat lite med idag, hittade några stenar och ljuslyktor som passade bra på den också. Så den står nu så fint på bordet på uteplatsen =o)

Känner mig så nöjd för jag stack upp på gymmet och körde ett pass Body Pump ikväll, måste komma igång igen!
Så ikväll måste jag låta bli kexchokladen i skåpet ;o)

Hoppas ni haft en bra dag och har en mysig kväll
Kramisar
Bella sa:

Så gott bröd du ser ut att ha bakat och visst är det smidigt med färdiga mixer att bara tillsätta vatten i och så lite jäsning, in i ugnen och så har man nybakat bröd som sprider den där goa doften i hemmet...



Fina IKEA köp du gjort :)



Ha en bra kväll och hoppas du kom iväg till gymmet!



Kramar Bella

2009-07-23 @ 23:06:24 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Ann-Louise sa:

Visste knappt att det fanna såna mixer. Ska spanas in, bra tips!



Här har regnat och blixtrat inatt men nu är det bara grått och blött. Ska på 40-årsfest i kväll och det ska bli kul!



Kram

2009-07-24 @ 09:49:10 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0