Shopping på Ullared


Här har vi shoppat idag........

Nu har vi kommit hem efter en lång dag med shopping och mycket bilkörning.
När vi kom fram 11.30 var det hur lång som helst för att komma in, jag tänkte att vad håller vi på med, ska man verkligen utsätta sig för detta frivilligt :o(
Det tog inte så lång tid innan vi kom in och då gick det ganska bra och inga köer i utgångskassorna, Tack för det!
Som vanligt hittade jag en hel del, kanske visar något här imorgon.
Sonen köpte en spikmatta som jag provade nyss men aj aj, det kanske är en vanesak för det ska vara riktigt bra för kroppen att ligga på en sådan ;o)

Hoppas ni haft en bra måndag.
Nu ska jag krypa i säng,  så vi hörs imorgon igen.
Sov gott!
Annas inspiration sa:

Kan tänka mig att det är GALET med folk i semstertider.



Hörde om spikmattan på radion i morse, det gör visst ganska ont de första minuterna men sedan ska det vara uthärdligt...har en kollega som är supernöjd med sin shaktimatta.



Kraaam

2009-07-14 @ 19:38:19 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0