Present


OXXO design armband

Detta fina smycke var jag bara tvungen att köpa i Ullared. Tjejen frågade om jag ville ha det inslaget och jag tyckte att det kunde hon få göra för att de gjorde så fina paket, jag är lite tokig, jag vet ;o)
Armbandet  hade Anna Starwomen på sig i sin blogg och hade även en tävling där man kunde vinna ett likadant och jag anmälde mig givetvis men vann jag, med min vanliga otur i tävlingar, Neeeej!

Denna morgon skiner solen, så idag planeras det för sol och bad. Jag måste ta årets första dopp idag, det är mitt mål får se om jag lyckas badkruka som jag är ;o)

Ha en jättefin dag alla ni så hörs vi nog redan till kvällen
Kramisar
Amanda sa:

Underbart fint smycke! Finns dom att köpa i Ullared?

Jättefint paket också. ^^ Jag tycker det är minst lika roligt med ett läckert paket så jag hade också velat haft det inslaget. :O)



Det är absolut okej att du länkar. Jag gör gärna detsamma om jag får?

Kram

2009-07-15 @ 12:17:08 | http://creyla.blogg.se/
Amanda sa:

Det har jag totalt missat. Måste jag kolla nästa gång jag är dit! ^^ Där finns ju så mycket mer än bara Gekås numera. :o)



Nu har jag länkat.

Kram

2009-07-15 @ 15:09:12 | http://creyla.blogg.se/
Bella sa:

Såå mycket fin du köpt i Ullared, smycket är riktigt snyggt, vi planerar en tur till Ullared nu på semester, bara två dagar kvar nu :), och jag ska absolut kika efter ett liknande armband, vill ha...



Härliga bilder från en vacker stad i ditt förr inlägg... Kul med lite utflykter!!



Förhoppningsvis får vi hjälp med avloppet under morgondagen, börjar att bli lite trött på de här problemen nu...



Ha en skön kväll



Kraaam Bella

2009-07-15 @ 19:51:21 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Annas inspiration sa:

Åh fanns det i ullared? Jag tävlade också men vann ju inte heller ;-)

vad kostade det?



har du badat?

hoppas du mår bra



kraaamar

2009-07-15 @ 20:13:50 | http://annasinspiration.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Finfint armband & vilken snygg inslagning! Kul att få det snyggt inslaget, även om det var till dig själv ;)



Kraaam


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0