Lite svalare lördag


Naturbild från Norrköping

Godmorgon alla sötisar, hoppas ni sovit gott. För mig blev det lite sovmorgon, skööönt!!!
Idag måste jag åka och handla lite och fylla upp vårat kylskåp igen, skulle gjort det igår men orkade inte. Idag känner jag mig piggare :o)

Klockan 15.00 idag ska jag till kyrkan och titta på min nya arbetskamrat Anna som ska gifta sig, spännande hoppas bara vädret håller i sig. Själv hade jag tänk ha på mig en lite tunnare ärmlös klänning, men vi får se hur vädret utvecklar sig under dagen.

Bjuder på en naturbild från Norrköping igen.
Ha en jättebra lördag och många kramar på er.
Annas inspiration sa:

Så roligt att närvara vid bröllop,

det är en oförglömlig dag!



skön lördag önskar jag dig

kramar

2009-07-04 @ 10:21:02 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0